Ön is 800-1000 patikát fed le a látogatói csapatával?

  • Racionális döntés, hisz a teljes forgalom 60-80%-a itt csapódik le. De biztos nem érdemes foglalkozni a maradék közel 1000 gyógyszertárral, tehát a teljes forgalmának a harmadával/ötödével?
  • Mit szólna, ha azt mondanám, hogy 2 látogató költségvonzatával el tudja érni minőségileg a fennmaradó 1000 patikát, mindössze 3 hét alatt?

 

Nem rossz, de ez mekkora növekedést eredményezne nekem?” 

Fogalmazzuk meg másként! 

„Vajon, ha a versenytársam hatékony a lefedetlen panelemen, akkor mennyi bevételtől esem el? Mennyit veszítek sell-out-ban?”

 

 Miért a mi call centerünk a jó?

  • Nem látogatott univerzum egyszerű és költséghatékony direkt elérés: versenyelőny (lemaradás elkerülése)
  • Tervezett kampánystruktúra egészévre: visszatérő akciók, „látogatói viszony” kialakítása
  • Magas szintű marketing és sales kommunikáció: állandó készleteztetés a patikákban, Brand stabilizálás/erősítés
  • Folyamatos sales tréningek, coaching, supervisori kontroll: a megbízó vállalat piaci részesedését és nívóját tovább erősítő hitelesség és profizmus 

 

 

Mire használható még a patikai akció betöltésén kívül, a Pharma Call?

  • Patikalátogatók kontrollja
  • Gyógyszertárak potenciálmeghatározása: targeting, classification
  • Releváns üzenetek átadása: árcsökkentés, küszöbön álló tévékampány, új kiszerelés megjelenése, stb.
  • Disztribúció

 

 

Projektjavaslatok:

  • Egyszeri vagy időszakos betöltő akció
  • Hosszú távú kampány: éves keretszerződés, ciklusos betöltés
  • Időpont egyeztetés a referálóra
  • Személyes látogatást követő feladatok
  • Ahol nem volt eredményes a személyes látogatás, ott telefonos betöltés
  • Laikus információ átadása vezetőnek, expediálóknak
  • Potenciál felmérés sell-out adatok alapján
  • Kiküldött DM vagy személyes látogatás üzeneteinek ellenőrzése, elemzése
  • Ügyfélszolgálat, teljes körű reklamáció vagy panaszkezelés
Felmerülő kérdés/érdeklődés esetén hívjon minket: +3630/9067 665