Ön is 800-1000 patikát fed le a látogatói csapatával?
- Racionális döntés, hisz a teljes forgalom 60-80%-a itt csapódik le. De biztos nem érdemes foglalkozni a maradék közel 1000 gyógyszertárral, tehát a teljes forgalmának a harmadával/ötödével?
- Mit szólna, ha azt mondanám, hogy 2 látogató költségvonzatával el tudja érni minőségileg a fennmaradó 1000 patikát, mindössze 3 hét alatt?
„Nem rossz, de ez mekkora növekedést eredményezne nekem?”
Fogalmazzuk meg másként!
„Vajon, ha a versenytársam hatékony a lefedetlen panelemen, akkor mennyi bevételtől esem el? Mennyit veszítek sell-out-ban?”
Miért a mi call centerünk a jó?
- Nem látogatott univerzum egyszerű és költséghatékony direkt elérés: versenyelőny (lemaradás elkerülése)
- Tervezett kampánystruktúra egészévre: visszatérő akciók, „látogatói viszony” kialakítása
- Magas szintű marketing és sales kommunikáció: állandó készleteztetés a patikákban, Brand stabilizálás/erősítés
- Folyamatos sales tréningek, coaching, supervisori kontroll: a megbízó vállalat piaci részesedését és nívóját tovább erősítő hitelesség és profizmus
Mire használható még a patikai akció betöltésén kívül, a Pharma Call?
- Patikalátogatók kontrollja
- Gyógyszertárak potenciálmeghatározása: targeting, classification
- Releváns üzenetek átadása: árcsökkentés, küszöbön álló tévékampány, új kiszerelés megjelenése, stb.
- Disztribúció
Projektjavaslatok:
- Egyszeri vagy időszakos betöltő akció
- Hosszú távú kampány: éves keretszerződés, ciklusos betöltés
- Időpont egyeztetés a referálóra
- Személyes látogatást követő feladatok
- Ahol nem volt eredményes a személyes látogatás, ott telefonos betöltés
- Laikus információ átadása vezetőnek, expediálóknak
- Potenciál felmérés sell-out adatok alapján
- Kiküldött DM vagy személyes látogatás üzeneteinek ellenőrzése, elemzése
- Ügyfélszolgálat, teljes körű reklamáció vagy panaszkezelés